tisdag 1 september 2009

Formkoll September

Det är den första september idag och det är dags för en koll av formen. Men hur kul är det egentligen när jag har bara har slappat sedan förra kollen. Inte fasen skulle jag ha presterat bättre nu än då i någon av de mål jag satt upp. Så jag nöjer mig med att konstatera att vikten ligger still på 89 kilo. Det kunde varit mycket värre med den senaste tidens livstil. Nu är jag verkligen besviken på mig själv vilket förhoppningsvis leder till lite mera träning.

3 kommentarer:

  1. gör som jag sätt upp ett mål - 2010 Gbgvarvet för mig ..kan inte slarva under vinterhalvåret helt enkelt...och jag mår som en prins....

    SvaraRadera
  2. Jodå visst har jag mål uppsatta, men jag är inte egentligen så sporrad av långsiktiga mål. Jag hinner tappa fokus flera gånger när jag har ett mål som ligger nästan ett år framåt.

    SvaraRadera
  3. Hur går det på vägen mot formen? :)

    SvaraRadera