lördag 19 juni 2010

Planerat återfall


Ja, det är jag som är tillbaka. Det är nästan två månader sedan jag skrev något här i min träningsblogg. Då var det dagarna precis efter mitt deltagande i Rosenkällaloppet och träningen var på topp. Min planer var att istället för att pressa tider på 5 km öka längden med siktet på 10 km. Men sen hände något.

Jag minns inte längre vad som hände men av någon anledning ställde jag in några pass och vipps var jag ute ur träningsrutinen. Inte ett pass har jag tränat på dessa två månader. Men nu är det dags att återvända till brottsplatsen. Dags att få ett återfall. Som vanligt är det lite svårt att komma igång, imorgon är ofta en väldigt bra dag för de flesta träningspass.

Idag har jag i alla fall inhandlat lite inspiration i form av ett par löparthigts på stadiums rea.

1 kommentar:

  1. Hej Tonny,

    Jag hoppas du blir riktigt nöjd med dina nya löpartights. Jag tänkte bara tipsa om att ifall du länkar till produkten på stadium.se så visar vi upp- och länkar tillbaks till ditt blogginlägg från produktsidan som tack.

    Stort lycka till med löpningen och ditt mål på 10km!

    Vänliga hälsningar,
    David B

    E-Com Manager, Sverige
    www.stadium.se

    SvaraRadera