tisdag 30 mars 2010

Jag tänker inte vika mig

Nu har jag fått nog. Efter en tids åldersnoja som gav en riktig humörsvacka känner jag nu att måttet är rågat. Visst, jag blir inte yngre, men jag ska fan i mig åldras med värdighet. Även om de flesta framgångar numera kommer att komma från mina barn så ska de inte behöva skämmas över sin pappa. Inte mer än nödvändigt i alla fall. Dessutom ska min fru slippa leva med en tjock soffpotatis. Nu får det bli andra bullar. Åldersnojan verkar jag inte bli av med men nu ska den användas till något positivt.

Sitt inte där och surfa, ut och träna med dig

1 kommentar:

  1. Japp... tufft som tusan... men lika bra att börja stå emot på en gång! Jag har dessutom levt på godis i stora lass på sistonde så känns inte som att jag behöver nått mer just nu...
    Kör hårt! Träna på!

    SvaraRadera