söndag 12 augusti 2012

Årsbästa

Hade ett riktigt härligt pass idag. Sist jag var ute och sprang var det fruktansvärt tungt, idag var det härligt. Jag hade ork hela vägen och klarade de 5,21 km på 26 minuter vilket gav ett km tempo på 5,01. Det är ett tempo jag är rätt så nöjd med. Mitt mål med prestationsmål med löpningen just nu är att komma ner under 5 i km tempo i ett par lopp innan jag börjar bygga på med längre sträckor.



Vet inte om det var min nya snygga t-shirt från Stadium som gjorde att jag slog årsbästa, men den var riktigt skön en varm kväll som den här. Kände mig hyffsat torr om överkroppen under hela passet fast svetten porlade i pannan. I butiken hittade jag den här snygga blå färgen som inte verkar finnas via nätet.

1 kommentar:

  1. Hej Tonny,

    Kul att höra att du är nöjd med din nya löpartröja.
    Vi är helt övertygade om att det var tack vare den som du satte nytt årsbästa. ;)

    Stort lycka till med din löpning!

    /David B
    Social Media Manager,
    Stadium AB

    SvaraRadera