tisdag 15 februari 2011

Ett obehagligt återseende

Jag hade förträngt den här bloggen. Det var när jag tittade igenom gamla bokmärken i webläsaren som jag hittade tillbaka hit.

Så hur summerar man upp ett halvårs träning på en gång? I mitt fall är det ganska enkelt och det hör samman med anledningen till att jag förträngde bloggen. Jag har varit ett första klassens slappo. Under den här tiden har det inte blivit mer än något enstaka träningstillfälle. Ursäkter har det blivit desto fler av.

Kan man inte få konditionen gratis. Som en vinst på lotto eller liknande. Ganska ofta så drömmer jag om att ha en vältränad kropp och en riktigt bra fysik, men jag gör liksom aldrig någonting av det. Inte ens det faktum att ett årskifte precis passerat har fått fart på mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar