söndag 28 februari 2010

En tur i slasket.

Nu har det äntligen blivit lite plussgrader här i Östergötland. Jag är verkligen ingen vän av vinter och trotts att det ser ut som skit på vägarna just nu är jag glad. Det går ju åt rätt håll nu. Den här veckan inleddes med magsjuka och därför har det blivit nästan träningsfritt. Jag tror att jag var med min fru på hennes "30 day-shred"-träning någon gång och sen körde vi familjegympa på Friskis i går.

Ikväll så blev det i alla fall en löprunda. På eftermiddagen var jag helt färdig och hade nästan beslutat mig för att skippa löpningen, men så hittade jag en burk energidryck i kylen. Så när barnen gått och lagt sig gav jag mig ut i alla fall. Det var delvist halt och delvist blött men det var för en gång skull inte kallt och trotts att jag tog det lungt och var mån om att inte ramla så blev det nytt personbästa på rundan. Nu är det ju månadsskifte så till på torsdag bör jag nog hitta på en ny lite längre runda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar