torsdag 2 september 2010

Mums

Ikväll körde jag Axlar, Bröst och Triceps. Armhävningar är inte min starkaste sida. Än så länge. Men det tar sig hoppas jag. Efter träningen kopplade jag av ett tag framför Losing It with Jillian med en gainer i handen. En gainer som idag smaksatts med ett par jordgubbar. Mums.

Jag vet inte om jag skulle vilja ha Jillian som tränare faktiskt. Hon driver på och lyckas motivera folk att jobba skithårt. Hennes tränar stil passar kalasbra för TV-formatet där det gäller att fixa stora resultat snabbt. Men jag tycker hon är dålig på att plocka fram det roliga i träningen, det är ju bra om personerna är taggade att fortsätta även när kamerorna släkts och de inte kommer se Jillian mer. Det uppehåll de gör i programmet tycker inte jag visar det för då vet de ju alla att snart är hon tillbaka och skriker.

Träningsvärken från gårdagens benträning sitter nu främst i rumpan. Toa-ringen är inte alls bekväm för tillfället

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar