tisdag 7 september 2010

Stopp för löpningen

Igår tog jag mig inte till pendeln för knät gjorde för ont. Det gick bra först när jag promenerade med tjejerna till dagis men sen blev jag sen och försökte skynda på vilket inte gick alls. Så en vecka efter att jag "spickade" höstschemat så får jag revidera det. Ingen löpning för mig under den kommande månaden. Det känns surt då jag nu kände att jag var igång och motiverad samtidigt är det skönt att det kommer nu så jag inte behöver ha dåligt samvete på semestern.

Inledningsvis så får jag ägna mig åt att träna styrka istället. Ska försöka hitta på något bra sätt att träna kondition utan att slita på knät. Löpning är ju så smidigt, det krävs så lite för att hålla på med det. Cykling kanske är ett alternativ men just nu äger vi i familjen bara cyklar för personer som är 5 år eller yngre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar