fredag 26 juni 2009

Dagens Träning

Förutom den dagliga promenaden så blev det lite styrketräning idag. En varm, skön fredag kväll när solen gassar och man egentligen bara vill koppla av arbetsveckan är det lite kämpigt att dra på sig träningskläderna och köra igång. Men ett litet pass och är bättre än inget. Det blev lite blandade kroppsviktsövningar.

När jag var färdig med mitt pass och loggade det på Funbeat så kommer min äldsta dotter ner till mig och vill vara med och träna (egentligen ville hon nog bara inte sova). Jag sa att jag var klar för idag och då blev hon riktig ledsen och undrade - Pappa hur ska jag kunna lära mig träna tills jag får barn om jag inte får vara med. Tydligen så såg hon det som pappas roll att träna och om hon blev pappa (hon har inte kläm på det riktigt än) så var ju hon tvungen att veta hur man gör. Jag lovade att hon kunde få följa med mig imorgon på min backträning och det nöjde hon sig med.

Här är en bild från familjens härliga skogspromenad igår kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar