söndag 5 juli 2009

Backträning

Japp idag kom jag iväg på den backträning som jag skulle haft igår egentligen. Kanske ska flytta den i träningsschemat eftersom den ändå aldrig blir av på Lördagen. Löpning gick ganska bra. Jag trodde det skulle bli ett katastrofpass för jag har hela dagen kännt som jag ligger efter med mat och vätska. Blir lätt så när jag är ensammen hemma och har en massa projekt att fixa. Längtar efter min familj och hoppas att de snart kommer hem från stugan.

Det började småregna när jag var i backen. Kom då och tänka på vilken skön känsla det är när jag gjort ett pass i riktigt dåligt väder. Visst är det skönt att springa när de första varma vårdagarna är där och jag känner värmen i luften. Men min favorit är nog ändå de dagarna på våren när vintern gör ett sista försök och det faller snöblandat regn så jag helst skulle sitta inne i soffan och mysa. När jag kommer in efter de passen känner jag mig extra stolt och duktig som trotsat vädret.

Nu är det dags att sova, imorgon är det ju arbetsdag. Två veckor kvar till semestern.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar