torsdag 2 juli 2009

Kvällspromenad

Idag stannade jag inne på lunchen, det kändes som det var för varmt för att gå i raskt tempo och sedan komma in på kontoret igen. Istället tog jag en promenad i kväll. Det var kul att gå en annan runda än den man går fem gånger i veckan.

Min familj är uppe vid stugan. Jag pratade med dem i telefon och de hade badat i stort sett hela dagen. 24-25 grader var det i den lilla sjön vid stugan. Jag är lite avundsjuk på dem, fast jag har barnens plaskpool här hemma att svalka mig i. Den nya är faktiskt tillräckligt lång för att jag gått och väl ska kunna sträcka ut mina 190 com i den.

I går fick jag hem boken "Få det gjort". Tänkte att jag skulle bli lite bättre på att slutföra saker och inte tröttna vid 90 procent. Ska kika lite i den i helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar