lördag 11 juli 2009

Ultralöpning och yoga

Igår blev det lite yoga istället för styrka på kvällen. När jag höll på och stoppa om barnen kände jag att det var yoga jag var sugen på, det var länge sen jag stoppade i den dvd'n. Det är Yoga-x från P90X, ett träningsprogram som jag tänkt att träna under våren. När jag var färdig funderade jag på om jag inte skulle göra min egen Yoga-film. Den skulle nog vinna pris för bästa komedi.

Igår hade jag sällskap på lunchpromenaden. Det blir mycket trevligare att gå när man har någon att prata med. Det kommer sig ganska naturligt att vi pratar träning när vi går tillsammans. Igår pratade vi en hel del om Triathlon och ultralöpning. Vi var båda förundrade över vilken träning dessa ultramänniskor lägger ner, samtidigt som de har heltidsjobb. För det är finns väl inte många proffs inom ultralöpningen.

Nu är det dags att ta tag i dagens sysslor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar