lördag 21 augusti 2010

Dagens planer

Jag ställer ganska snabbt in mig på en tid att vakna. Efter en vecka med väckarklockan satt på 0505 så vaknade jag idag utan klocka 0515. Igår tänkte jag att jag skulle kolla på UFC men till slut skippade jag den tanken. Att sitta upp mellan 0100 och 04 kändes inte värt det. Hade det varit live så hade jag nog gjort det. Jag gick inte upp vid 05 idag fast jag vaknade då. Låg kvar i sängen till 0630 när barnen hade bestämt sig för att det var morgon och kom in till mig.

Nu har vi städat, ätit äggfrukost, städat mera. Min fru har tränat i 45 min och håller fortfarande på. Bra jobbat av henne.

Idag ska vi på barnens dag och träffa kompisar. Jag och tjejerna ska köpa en present till Malin också. Sen blir det middag på stan eller hemma hos dem. Jag hoppas nog på hemma hos dem. Det är visserligen trevligt att äta ute men nästan trevligare att sitta hemma. Då kan barnen röra sig lite mer innan och efter maten också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar