torsdag 19 augusti 2010

Skiss på träningsuppläg för hösten

Nu börjar det klarna när resten av familjen kommer ha aktiviteter under hösten. Eftersom de andra tränar i olika grupper och jag tränar enskilt så är mina träningstider flexiblare och jag anpassar mig efter deras schema. Jag tror att tre gånger i veckan är en bra kompromiss på hur mycket jag vill/borde träna och hur mycket jag kommer orka med.

Så här kommer det troligtvis se ut.

Måndag -
Tisdag Löpning
Onsdag -
Torsdag Styrketräning
Fredag -
Lördag -
Söndag Löpning

Sen tillkommer Familjegympan på lördagar som inte kan räknas som riktig träning men ändå är en fysisk aktivitet. På måndagar har tjejerna simskola och jag ser redan nu fram emot att glida ner i det varma vattnet och hämta krafter mellan löppassen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar