måndag 23 augusti 2010

Inte så ont längre

Nu är jag riktigt trött efter jobb och simskola med tjejerna. Det är hur mysigt som helst att glida omkring i det varma poolvattnet och koppla av. Men trots att jag bara slappar där så tar det på krafterna. Alldeles straxt är det läggdags för mig. I morse när jag började röra på mig så värkte det ordentligt i knät men under eftermiddagen så försvann nästan allt. Nu är jag lite öm i knät men det märks mest i trappor. Som det känns nu så kan jag springa i morgon igen. Får se hur det känns då.

Jag bestämde mig idag för att inte satts på något av de stora loppen som exempelvis Göteborgsvarvet. Det är för tidigt att anmäla sig nu med tanke på jag haft problem med knät i omgångar förut och inte vet alls hur mycket knät orkar med. Istället blir det lokala lopp med mildistans. Rosenkälla och Blodomloppet kommer jag på direkt och när våren närmar sig kommer jag nog hitta flera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar