onsdag 25 augusti 2010

Paketöppning och paketinslagning

Nu har jag hämtat ut paketet på posten. Så här såg innehållet ut. Mina barn blev riktigt avundssjuka när de såg omslagen till barsen. De trodde jag köpte en hel kartong med godis, eller möjligtvis oboy-pulver. Fy vad orättvist.

Jag har även gjort motsatsen till att öppna paket i dag för på fredag fyller min fru år. Så då är det hennes tur att öppna.

Idag var det dags för ett test på Wii Fit Plus. Ett halvt kilo ner sedan i lördags, jag som siktar på att gå upp. Tur mina kosttillskott kom nu. Den inbyggda vågen är dock lite snäll tror jag. Det är i alla fall den våg jag väger minst på. Den här gången gick balansövningarna tydligen bättre och jag blev bara ett år äldre än min verkliga ålder. Det var ett lite retligt spel. Först dyker min riktiga ålder upp som resultat och segerrusig sträcker jag händerna i luften. Då snurrar sista siffran upp ett steg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar