onsdag 18 augusti 2010

Vilken skillnad

När jag var på väg till pendeltåget idag kunde man verkligen njuta av morgonen. En himmel utan moln och en sol som precis hade orkat sig över träd topparna. Det var en härlig frisk luft och en lagom dos träningsvärk i vaderna. Idag slapp man stå och huttra på perrongen.

Idag är det ingen träning för mig, nästa pass är imorgon. Om det inte regnar massor ska jag färdigställa verandan som varit vårt byggprojekt under sommaren. Men eftersom vi inte har varit hemma så mycket så är inte kjolen färdig på den än. Regnar det så finns det saker att göra inne, jag borde verkligen ta tag i ett webbutvecklingsjobb som börjar närma sig deadline. Men innan dess ska jag ta hand om mitt riktiga jobb också och skriva inbjudningar till vår gatas kräftskiva.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar