söndag 29 augusti 2010

Hela familjen till elljusspåret

Idag var vi till spåret hela familjen, det var trevligt. Skönt att vara ute och röra på sig efter gårdagens tårtor och kakor. Jag sprang 6,6 km i 5 min/km tempo. Jag kände knappt av mitt knä alls och det får väl ses som en riktigt bra nyhet. Jag orkade mig inte riktigt runt utan fick ta en bit i gång tempo. Men jag är nöjd ändå. När vi kom hem så föreslog min fru att vi skulle ta lite magträning så vi körde AbbRipperX från P90X. Jag blir inte klok på deras övningar, jag orkar inte alls med dem. Malin har helt klart starkare magmuskler än mig.

Efter träningen tog jag mig en god gainer. Nu när jag duschat och gjort mig iordning så känner jag att knät stelnat till en del. Hoppas det går över snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar