onsdag 7 april 2010

Årets första anmälan

Idag har jag haft en vilodag ifrån träningen, har istället varit ute i trädgården lite efter arbetet och fixat lite vårsaker. Med vår saker menar jag montera upp ställningen till studsmattan och plocka ner det sista av julbelysningen. Ja vi har faktiskt haft dem kvar fram tills nu. Inte för att vi tycker dem är så fina utan bara för att vi inte haft lusten att fixa med det innan.

Angående studsmattan så har vi nu som sista familj i kvarteret skaffat en studsmatta. Till barnen som det brukar heta. Vi köpte den begagnad och säljaren sa att den var lite drygt 3 meter. Det där lite drygt var 66 centimeter. Kan man då säga att den är knappt 4 meter. Den blev nog lite större än vi tänkt oss. Nu ska vi hitta ett passande nät till den också. Sen kan vi säga upp dagisplatserna.

Idag har jag anmält mig till Rosenkällaloppet. Någon mer som ska springa det? Jag hoppas jag kan få mina tjejer till att ställa upp i Lilla Rosenkällaloppet och jag tror min bror ska springa.

Nu ska jag lägga fram kläder och krypa i sängen för imorgon är det morgonpass som gäller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar