fredag 23 april 2010

Hemmadag

Idag har jag varit föräldraledig. Lill-tjejen stack till Stockholm med mamma och jag var hemma med stora tjejen. Det har varit en ganska slapp dag, just nu sitter jag i soffan framför Bolibompa med ett bord fullt av snacks. Jag håller faktiskt fingrarna borta. Det var skönt att ha en kort vecka och det passade så bra att vara ledig så här efter gårdagens lopp. Tidigare idag var vi i simhallen, det var både skönt och jobbigt. Skönt med bubbelbad och ångbastu, jobbigt att hoppa över vågorna och hoppa över vågorna måste man göra när man har med sig våra tjejer till simhallen. Benen kändes stumma ganska snabbt.

Direkt från badet åkte vi till sista gången på gymnastiken, tufft pass för en femåring med först två timmar bad och sedan en timma hinderbana.

Imorgon ska vi på familjelek på Friskis och Svettis, handla lite och sedan ska min underbara dotter ha gymnastikuppvisning. Det känns som det blir tidigt i säng i kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar