måndag 5 april 2010

Sista dagen av dekadens

Nu ser jag fram emot att det åter ska bli vardag. Inte för att jag tröttnat på att vara ledig men när det blir vardag är det slut på mycket av det onyttiga. Vi har fullkomligt frossat i socker under helgen och inte rört på oss speciellt mycket. 

Återigen var tanken att ta en runda på morgonen, men så blev det inte. Som vanligt låg jag hellre kvar i sängen. Fy vad hemskt det var när man väl gick upp och såg att det var snö över hela marken. Nu är snön borta igen och jag har hunnit med ett träningspass. Det blev ett magpass tillsammans med min fru. Jäklar vilka magmuskler hon har. 

Idag kikade jag på min lilla plantering och tomatplantorna är fint på väg upp. Det ska bli gott att plocka färska tomater i sommar. Och bra mycket nyttigare än påskdieten. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar