torsdag 1 april 2010

Kvällstur

Visst han jag med en runda ikväll. Min fru hade varit så duktig och städat en hel del innan jag kom hem. Monteringen av möblerna gick ganska bra och som en paus i skruvandet tog jag mig ut på en 5km runda. Klockan var ungefär nio när jag sprang iväg och det är ganska så öde här på orten så dags. Folk verkade sitta inne och kolla på tv, det kan ju ha något att göra med att det LHC spelade mot Djurgården. För min del kan de inte bli mer ointressant. 

Nu är vi redo för att börja firandet, och mycket är det som ska firas. Vi börjar i morgon bitti med att fira vår 5-åring. Sen blir det påsk och på påskafton infaller även Fru V*'s dag.  En dag i månaden då jag uppvaktar min fru lite extra för att hon är så underbar. Sen blir det mer 5 års firande i flera omgångar. 

Nu väntar jag på att torktumlaren ska bli färdig så jag kan gå och lägga mig. Vill inte vakna om en halvtimme av den och stänga av den då. Därför får det bli lite vakande. Summerade min löpning i Mars samtidigt som jag förde in dagens pass på Funbeat.se. till 8,07 km. Det är inte illa att springa så lite på en hel månad. Eller jo det är illa föresten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar