onsdag 7 april 2010

Resedrömmar

Nu har jag dagdrömt mig bort en stund igen. Jag är verkligen sugen på att komma iväg på en resa. Egentligen är jag sugen på många resor. Kanske någonstans runt Medelhavet i sommar, gärna Kroatien. Hemskt gärna en tur till Thailand, Indien eller Vietnam under vintern. Thailand och Indien längtar jag ofta tillbaka till för jag trivs bäst i ett varmt klimat. Bilden ovan är från en dag på stranden i Khao Lak, ett ställe som verkligen uppskattades av hela familjen.

När jag surfade runt och letade efter billiga resor hamnade jag på Solresor. Bland alla intressanta resor hittade jag den här kampanjen hos dem. Det tyckte jag verkade vara en bra deal.

Har du några resmål att rekommendera till någon som gillar sol, bad, lite äventyr och bra restauranger?

3 kommentarer:

  1. ja då får vi hoppas på att drömmen slår in! Lycka till!

    SvaraRadera
  2. Härligt...då vill vi följa med!!!

    SvaraRadera
  3. Klart ni ska med, annars blir det ju inget kul

    SvaraRadera