torsdag 1 april 2010

Snooze

Planen för dagen var att sätta klocka och komma ut på en kort löprunda på morgonen. Men när klockan ringde tyckte jag att jag hade för mycket träningsvärk redan och fortsatte istället att sova. Misstänker att jag inte kände efter speciellt länge innan jag tog beslutet. Morgonen var dessutom regnig och otrevlig upptäckte jag när jag väl gick upp.

Nu är planerna att ta en tur ikväll, men det finns en hel del som ska göras också. Imorgon fyller nämligen min stora tjej 5 år och det kommer en del besök. Så det behöver städas inför allt firande, sen ska ett skrivbord monteras också, det är en födelsedagspresent så säg inget om det. Men nog borde jag hinna klämma in ett pass i alla fall.

Det ska bli skönt att vara ledig imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar